lunes, 10 de diciembre de 2007

Los Arrudos

Ya taba yo pruyendo por facer esta ruta y de pasu conocer esta fastera, que tá nel conceyu de Casu, dientro de lo que agora ye'l parque de redes, y qué raro pa los vergoñosos impresentables que gobiernen Asturies que nun puén respetar lo nuestro y agora quieren facer otru embalse en mediu d'una zona d'altu valor ecolóxicu y amás, protexía.
Ye una caminata que nun tién pérdida, y si hai suerte puén vese rebecos. Al pocu d'entamar pudimos ver una pareya d'ellos al otru llau del ríu.
Lo meyor ye dexar el coche nel pueblu de Caliao, y ehí entamar la ruta. El primer cachu va per una pista que nun tien dificultá dalguna, llueu pásase a una caleyuca, y más alantre, en cuantes que entama la xuba ye lo que vien nomándose desfiladeru los Arrudos. El ríu siempre lu vamos dexando a la izquierda. El caminante atopará unos peldaños fechos con piedres, y agora la subida sedrá dura durante un cachu.
Llueu llegaremos a La Fontona, que ye el final a lo que llamen el desfiladeru de los Arrudos, pero nós tenemos fuercies y decidimos siguir p'alantre. Llueu llegamos a unes praeres con unes cabañes en ruines, y alcontramos un cartelu que mos indica que si tiramos too p'alantre llegamos al llagu Ubales, entós propusímonos facelo, y siguiendo lo que tien que ser un arroyu en primavera(agora secu), tiramos too per ente les piedres unos 45 minutos, y llegamos a atopar otres cabañes, pero ya yera dalgo tarde pa siguir, ya yeren les 2 de la tardi y teníemos que parar a xintar, y cuntando qu'estos díes oscurez bien pronto, daremos la ruta por terminada nesti preciosu paraxe. Eso sí, casi quedamos xelaos xintando, -aunque el mio collaciu Berto que diba con nós nun llevó abrigu y ehí taba de gallu en camiseta-, asina qu'al pocu ya tornamos pa Caliao de nueu y a les 4.30 llegamos al puntu de partía.

Déxovos un enllaz interesante onde fala de la ruta completa:
http://www.infoasturias.com/action/InfoasturiasFichaRecurso?recursoId=3943&metodo=getFichaHTML