domingo, 23 de noviembre de 2008

Villabre - Picu Caldoveiru (1354 m)

Archivos Oziexplorer/CompeGPS:
Track: descargar (plt)
Mapes:descargar (zip)

Llugar
: Yernes y Tameza
Duración: 5 hores
Puntu de salida: Villabre



Averámonos esta vegada al conceyu de Yernes y Tameza, una fastera que tengo mui pocu pateada. Esta ruta foi idega d'un collaciu del grupu cuyos pas son de per equí. Entamamos a caleyar dende'l pueblu de Villabre, al que se llega dende Grau, garrando la carretera AS-311 en direición a Yernes y Tameza.

Salimos de la plaza del pueblu onde tá l'ayuntamientu. Namás salir del pueblu garramos un camín que va paralelu al ríu. Estos díis taba mui embarrau, menos mal que díbemos bien preparaos con botes fuertes. Esta zona ye perguapa, con muncha viesca, con ablanos y demás especies autóctones. Depués de menos d'una hora de tar caminando llegamos a un puntu onde tenemos que dexar el camín y cruzar el ríu. Equí entama la parte más dura y menos prestosa del recorríu, abandonamos la viesca y metémonos de llenu nuna lladera con fuerte pendiente y onde'l camín malpenes ta marcáu. Ye lo que llamen Aguafontes. Hai que tener munchu cuidau nesta parte porque ye perfácil perdese. Gracies que llevábemos con nós el gps porque si non, de xuru que mos hubiéremos perdío. Depués de subir un cachu, a la fin atopamos un camín que ya mos empobina a El Castichu que ye un sitiu mui guapu, de prau pa'l ganau y rodiau de peñuques y onde'l desnivel mos da una tregua. Ye un bon momentu pa facer un descansu y disfrutar de la vista.
Si siguimos caminando llegamos a los llagos (más bien regatos) de Trescadupo. Equí ya damos un xiru a la mandrecha y enfocamos direutamente la subida al Caldoveiru, anque dende equí nun lu vemos entá. Pero namás que subamos el repechín que tenemos delantre nós, habremos algamao la cima del Caldoveiru. La vuelta facémosla pel mesmu llau.



2 comentarios:

  1. Perguapa la ruta, una pena tanta niebla y tanto barru. Tamíen si que ye de decir la dificultá de la zona d'Aguafontes, polo demás, les vistes una maravilla

    ResponderEliminar
  2. Sí, la zona d'Aguafontes foi un pocu perra, con muncha cotolla y escayos. Pero les vistes dende'l Caldoveiru merecieron la pena

    ResponderEliminar